مطالب طنز(دانشگاه)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺳﺎﻋﺖ ۸ ﺻﺒﺢ ﮐﻼﺱ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ؛ ﻣﻨﻢ ﺧﻤﯿﺎﺯﻩ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪﻡ ، ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﺩﻫﻨﻢ ﯾﮏ ﻣﺘﺮﯼ ﺑﺎﺯ ﺷﺪ …

ﺍﺳﺘﺎﺩﻣﻮﻥ ﮔﻔﺖ : ﭼﯿﻪ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﻣﯿﺎﺩ؟ ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﺟﺪﯾﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﮔﻔﺘﻢ : ﻧﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺨﻮﺭﻣﺖ 
ﺍﺯ ﻓﺮﻁ ﺧﻨﺪﻩ
۲ﺗﺎ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﺍﯼ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺳﻘﻂ ﺟﻨﯿﻦ ﮐﺮﺩﻥ



نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت18:35---10 آبان 1392


سمر
ساعت13:57---28 شهريور 1392

گذشته در چشمانم مانده است

عبور ثانیه ها ی رد شده در تمام نگاه هایم مشهود است

چشمانت را با شقاوت تمام به روی حقایق بستی

صبور میمانم و بی تفاوت می گذرم

که نفهمی هنوز هم دوستت دارم


یاسمن
ساعت14:24---25 شهريور 1392


mahdi
ساعت1:25---24 شهريور 1392
راسی طبق معمول اپم ها!!!!!!!

nikishaparak
ساعت22:32---22 شهريور 1392
ای نـــــاقــلــــــــــــــــــآ

شارلوت
ساعت17:50---22 شهريور 1392
ایول خوب ضایعش کردی







آپم به منم سر بزن
پاسخ:باشه اومدم


ROZA
ساعت10:08---22 شهريور 1392
سلاممممم مرسی که سر زدی...

من بعد از چند روز دوباره اپم....سر بزن...

منتظرتم....
پاسخ:خواهش عزیزم باشه حتما


mahdi
ساعت22:34---21 شهريور 1392
مثلا میخاسی بگی ک دانشجویی ایا؟!

خخخخخخخ
پاسخ:ههههههههه اتفاقا دانشجو نیستم!!!!این تخیلی بود واسه زمانی که دانشجو شدم!!!!


mahdi
ساعت22:33---21 شهريور 1392
درود.

چ عجب بالاخره از فیلترینگ شما هم عبور کردیمو وبمو داخل پیوندات دیدم!!

خخخخخخخخ

راسی اپم ها بیای خوش حال میشم!
پاسخ:باشه حتماااااااااااومدممم


رامان
ساعت16:29---21 شهريور 1392
هرجوری نگاه کنم یه متر خیلیه ها این از این

خوشم میاد از قاطعیتت کیف کردم اینم از این

بعد اینکه تو روزنامه ها بنویسن یه دختر خانم استادشو قورت داد!!!

بعدشم این دو دخترو چه خوب رسوا کردی ای ول دختر رسواکن!!!

ولی واقعا خودمونیم دیشب اینقد دیر خوابیدی با این اس بازیات یا شایدم با وبت خوش میگذروندی که فردا موجب این تلفات شدی دختر بازم دیر بخواب خو!!!!!!!!


پاسخ:استاده خوردنی هم نبود زیاد!!!من شبا 9 شب میخوام چی فکر کردی تو؟؟؟؟؟


روشنک
ساعت16:24---21 شهريور 1392
شیطون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 21 شهريور 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ